Izsauc Irves kurjeru!

Tas ir piegādes serviss : Irves pārstāvis aizbrauc Jūsu norādītajā vietā pēc pasūtījuma un iztīrītu atved atpakaļ.


+371 25490012 Rīgā un Rīgas rajonā

+371 25490014 Rīgā, Rīgas rajonā un Siguldā

+371 25490011 Lielvārdē, Ķegumā un Rembatē

Nodod drēbes un veļu tīrīšanai un saņemt tās atpakaļ ar
BEZKONTAKTA PIEGĀDI!

Uzzināt vairāk

Izsauc pa tālruni


+371 25490012 Rīgā un Rīgas rajonā

+371 25490014 Rīgā, Rīgas rajonā un Siguldā

+371 25490011 Lielvārdē, Ķegumā un Rembatē

vai aizpildi pieteikuma formu

Jautājumi un atbildes

Kā darbojas bezkontakta piegāde?

Nodod drēbes un veļu tīrīšanai un saņemt tās atpakaļ ar BEZKONTAKTA PIEGĀDI!

Tas nozīmē: 

  • Nav tieša kontakta starp mūsu kurjeru un mūsu klientiem
  • Klientiem jānorāda vieta, kur kurjers var saņemt tīrāmo apģērbu vai veļu un kur viņi vēlētos, lai kurjers atstāj tīros izstrādājumus
  • Kurjeri izmanto cimdus un dezinfekcijas līdzekļus

Kas ir mobilais punkts?

Tas ir piegādes serviss : Irves pārstāvis aizbrauc Jūsu norādītajā vietā pēc pasūtījuma un iztīrītu atved atpakaļ.

Kur tas darbojas?

  • Rīgā un tās tuvējā apkārtnē (t. +371 25490012, 371 25490014),
  • Siguldā (Krišjānis, t.+371 25490014)
  • Lielvārdē (Astrīda un Tālis, t. +371 25490011)
  • Ventspilī (Olafs, t. +371 27712388)
  • Skrundā (Indulis, t. +371 29533360)
  • Rēzeknē (Ivars, t. +371 29703237)

Cik tas maksā?

Tieši tikpat, cik pašam aizbraucot uz stacionāru pieņemšanas punktu, ja pasūtījuma summa nav mazāka par 30.00 EUR. Pasūtījumiem, kuru summa ir mazāka par 30.00 EUR, tiek piemērota piegādes maksa 10.00 EUR apmērā.

Kā var izsaukt mobilo apkalpošanu?

Pa tālruni – pirmdien-piektdien 8:00-19:00.
Internetā: www.irve.lv

Cik ilgā laikā izpilda pasūtījumu?

Par to vienojas ar apkalpotāju, nododot pasūtījumu tīrīšanā.

Cik ilgā laikā no pieteikšanas brīža pie manis atbrauks pēc pasūtījuma?

Par laiku un vietu vienosities ar apkalpotāju pa telefonu. Ja pasūtījums pieteikts darba dienā līdz 12:00, tad tajā pašā dienā, ja pēc tā, tad nākamajā darba dienā. Sestdienā jāpieska līdz 10:30, tad apkalpošana notiks tajā pašā dienā, ja vēlāk, tad nākamajā darba dienā.

Vai darbojas kādas atlaides?

Darbojas, tikai par tām jāinformē apkalpotājs pasūtījumu nododot.

Kā un kad tiek veikta samaksa par pakalpojumu?

Samaksa par pakalpojumu tiek veikta ar pārskaitījumu saskaņā ar kvīti, kuru Irves pārstāvis ir nosūtījis uz klienta norādīto e-pasta adresi vai tālruņa numuru. Iztīrītā apģērba vai izmazgātās veļas piegāde klientam tiks veikta pēc maksājuma saņemšanas.

Kas notiek, ja esmu aizmirsis kabatās ko vērtīgu?

Ja to konstatējat Jūs, nekavējoties sazinieties ar individuālo klientu apkalpošanas vadītāju pa tālruni 29250296.
Ja to konstatē IRVE, tad par to Jūs telefoniski informē un attiecīgā lieta tiek ievietota maisiņā un pievienota pasūtījumam.